İçeriğe geç

Xiaomi Yetkili Servis Nasıl Gönderilir

Xiaomi garantiye gönderme nasıl yapılır?

Doğrudan götürebilirsiniz, götürmelisiniz. HB’ye gönderirseniz, kendiniz teknik servise götürmeniz/göndermeniz gerektiğini söylerler. Türkiye’de teknik servisi olmayan ürünler, satın aldığınız ithalatçı firmaya gönderilir.

Xiaomi Türkiye yetkili servisi kim?

KVK Teknik Servisi, 8 ayrı servis noktasında orijinal Xiaomi ürünleri için yetkili Xiaomi servis sağlayıcısı olarak hizmet vermektedir.

Xiaomi Türkiye garantisine kim bakıyor?

Xiaomi Türkiye garantisi altında satılan cihazların yetkili servisi MIUI Türkiye, Genpa, Ouno ve/veya Evofone tarafından sağlanmakta olup, telefonunuz Xiaomi Türkiye garantisi kapsamında ise telefonunuzun garanti hizmeti bu şirketlerden en az biri tarafından sağlanması gerekmektedir.

Bir Xiaomi ürünü saticiya nasıl iade edilir?

Ürün iade talebinizin satıcı tarafından kabul edilebilmesi için, ürünü iade amacıyla düzgün bir şekilde paketlemeniz ve ürün faturasının aslını veya fotokopisini ve ürünle birlikte size gönderilen iade kodunun çıktısını da göndermeniz gerekmektedir.

Telefonum bozuldu garantiye nasıl gönderilir?

Tüketicinin ayıp bildirimi; Telefon, faks, e-posta, taahhütlü mektup ve benzeri yollarla yapılabilir. Uyuşmazlık halinde bildirimin yapıldığına ilişkin ispat yükü tüketiciye aittir.” hükmü açıkça belirtilmiştir.

Xiaomi fatura olmadan garantiye girer mi?

Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 2. Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanabilmek için, kullanım kılavuzunda satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Xiaomi servis süresi ne kadar?

Geçerli yasalara göre geçerli 2 yıllık garanti süresine sahip cihazlar, bu hizmetin son dört (4) ay içinde kullanılmamış olması koşuluyla ilgili hizmetten yararlanabilir. Son 4 ay içinde bu hizmetten yararlanan kullanıcılar, bu hakkı yalnızca ilgili sürenin sona ermesinden sonra tekrar kullanabilir.

Xiaomi ekran değişimi kaç TL?

MODEL DEĞİŞİKLİĞİ FİYATIXiaomi Mi 5splus750 TLXiaomi Mi 5×750 TLXiaomi Mi 5pro750 TLXiaomi Mi A1750 TL6 satır daha

Xiaomi Türkiye resmi distribütörü kim?

Evofone – Resmi Xiaomi Türkiye Bayisi

Xiaomi garanti neleri kapsar?

Xiaomi, orijinal alıcıya Xiaomi ürününün garanti süresi boyunca normal kullanımda malzeme ve işçilik kusurlarından ari olacağını garanti eder. Garanti, ana ünite (cep telefonu) ve aksesuarları (şarj kablosu ve şarj cihazı) için satın alma tarihinden itibaren iki (2) yıl geçerlidir.

Garantiye giden telefon kaç günde gelir?

Bu süre genellikle 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenir. Yetkili servis tüketiciye ürünün tamir edilemeyeceğini bildirirse aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz.

Xiaomi genel merkezi nerede?

31 Ekim 2024’te incelenen kararlı sürüm gösteriliyor. İncelenmeyi bekleyen iki değişiklik var. Xiaomi Corporation, 6 Nisan 2010’da Lei Jun tarafından kurulan ve merkezi Pekin’de bulunan bir Çin teknoloji şirketidir.

Xiaomi ile nasıl iletişime geçilir?

Xiaomi Türkiye Müşteri Hizmetleri: 0 800 621 22 26. E-posta: Satış Sonrası Destek service..com. Siparişleriniz için: service.tr..com.

Hangi ürünler iade edilemez?

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, çabuk bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler ile kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.

Xiaomi iade alıyor mu?

•Ürünlerimizi fatura tarihinden itibaren 14 takvim günü içerisinde iade edebilirsiniz.

Telefonu garantiye vermek için ne gerekli?

1- Üretici veya ithalatçı bilgileri. … 2- Satıcı bilgileri. … 3- Fatura tarihi ve numarası… 4- Malın bilgileri… 5- Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. … 6- Garanti süresi. … 7- Azami onarım süresi. … 8- Tam garanti kapsamıDaha fazla öğe…

Xiaomi garanti neleri kapsar?

Xiaomi, orijinal alıcıya Xiaomi ürününün garanti süresi boyunca normal kullanımda malzeme ve işçilik kusurlarından ari olacağını garanti eder. Garanti, ana ünite (cep telefonu) ve aksesuarları (şarj kablosu ve şarj cihazı) için satın alma tarihinden itibaren iki (2) yıl geçerlidir.

Xiaomi Türkiye resmi distribütörü kim?

Evofone – Resmi Xiaomi Türkiye Bayisi

Xiaomi müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

Xiaomi Türkiye Müşteri Hizmetleri: 0 800 621 22 26. E-posta: Satış Sonrası Destek service..com. Siparişleriniz için: service.tr..com.

Tavsiyeli Bağlantılar: Kurana Göre Allah Nerede

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort